torsdag den 1. september 2011

Eventyr udfordring!

Endnu en gang har jeg deltaget i Mia fra Mamma Mia's verdens udfordring - denne gang var emnet eventyr.
Jeg havde helt vildt mange fede ideer. Men havde svært ved at hitte på hvordan jeg skulle udforme dem, så det gik meget i stå, men så så Milas Find Nemo og jeg tænkte straks, yes, jeg hækler da Nemo, men men pga. forskellige udfordringer herhjemme, bl.a. at skulle finde et nyt job, nu når jeg er færdig her d. 12/9. Så har jeg haft rigeligt at tænke på, så det blev kun til denne skitse:

Dog fik jeg lavet noget til udfordringen alligevel, for da jeg var på ferie i Odense faldt jeg tilfældigvis over dette fine sengetøj med netop Find Nemo i en genbrug derovre, det var i super fin stand, så mon ikke det kunne bruges til noget:

Selvfølgelig kunne det det - Milas har nu officielt Eventyr bukser med Find Nemo på numsen:

Synes de er blevet super fine og Milas bliver så sej!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bukser altså bare cool!!! Vildt godt påfund :D

    SvarSlet
  2. Hvor blev de søde! Jeg linker til dig på bloggen!

    TAK fordi du ville være med!
    Smil fra Mia

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails