torsdag den 1. september 2011

Tid til at buzze pletter


I dag er denne længe ventede pakke kommet ind af døren herhjemme.
En masse skønne Vanish produkter som jeg ikke kan vente med at afprøve. Samtidig er der 10 prøvepakker med, så bliver spændende at buzze med venner og familie, om hvad de synes om produkterne.

At være en buzzador indebærer at man får tilsendt forskellige produkter, der skal afprøves enten af en som familie/person eller ved at man mødes med andre med interesse for et produkt og snakker om erfaringer og gode råd til netop det produkt, der skal afprøves. 
Det er altid vigtigt at fortælle forskellige faktaer om produktet, og komme med ens egen mening.

og med en lille dreng i hjemmet, håber jeg virkelig på gode resultater til kampen mod pletterne!

Vil du også prøve at buzze, så meld dig til og skriv gerne du har hørt om det fra mig, mit brugernavn på buzzador.com er BuzMicha.
Du kan også sende mig din mail, så inviterer jeg gerne og du kan hjælpe mig med lidt point!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails