onsdag den 15. februar 2012

Natbukser

Så blev bunken med stof lavet om til bl.a. disse 3 stk. natbukser.
Eller det blev de allerede for en uge siden, har bare haft så meget om ørerne at jeg ikke har fået vist dem.
Så nu er der i hvert fald 4 par lillemanden kan passe, og de to par af dem er isoli, så mon ikke han kan holde varmen :)

Disse er fra venstre:
Kraftig jersey med grov
Isoli med grov rib
Strech velour med stribet luksus rib

de har alle tre været i brug og sidder bare super godt.

Jeg havde egentlig klippet noget andet stof klar til rib på de to der har fået den grove rib. Men det fungerede bare ikke, så om igen. Samtidig har jeg lige, da jeg var startet med at sy, fået købt den grove rib, så det passede fint det kunne bruges nu. 

Det var slet ikke det jeg skulle havde haft købt, men fik ikke lige den store vejledning i den butik, men kommer der heller ikke mere, for man må ikke have børn med ind i den, og så kan jeg godt boykotte sådan et sted - begrundelsen var at de sviner, øh ok. 
Altså jeg tænker at man har vel kun sine børn med, hvis man kan holde øje med dem. Jeg tager i hvert fald ikke Milas med, hvis jeg ved jeg skal have en masse og jeg skal derind alene.

Men sådan er det, hun har mistet en del kunder på den bekostning.

Nå dette skulle ikke være et brok indlæg.
Så vil da lige ønske jer alle en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails