lørdag den 31. maj 2014

Herhjemme leges der!

Ikke mindst Jørgen Clevin :) Milas elsker når mor gider finde på sjove ting. Så da jeg så et billede af en garage bygget med toiletruller nuppede jeg ideen. Milas var glad og vi hyggede med dette projekt.

Vores start, nogle af bilerne er for store, så der er lavet ekstra parkering til dem

Desværre havde vi ikke nok toiletruller første gang, så derfor måtte vi vente med at lave den færdig.

De her dage har drengene været en tur med mormor i sommerhus, derfor har jeg haft tid til at lime rullerne fast, så de ikke længere ryger med ud, når han tager sine biler ud. Så nu er den også klar til at blive malet.

Så er den limet, så nu skal vi bare videre

Synes bare det er så hyggeligt at lave disse ting med ham, er dog ikke altid lige god til at han bliver vildt utålmodig, men hey, det gør jeg jo også haha :)

Laver i også spændende projekter med børnene, og har i andre gode ideer, så hit me!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, men er nu ikke min, det er fra en af de utallige ide sider der er på FB efterhånden, men det er jo med at give tingene sit eget præg :)

      Nu har vi også fået den malet, skal bare lige have lov at låne til billede på et tidspunkt :)

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails