onsdag den 13. august 2014

Endnu en UFO

Jeg er virkelig ved at forsøge at få ryddet ud i mine garn UFO'er. Derfor er jeg også gået videre med at strikke uglesweateren, som jeg også gik i gang med i 2012.

Her blev problemet bare at jeg pludselig var alt for rund til at kunne afprøve om kroppen var lang nok, og ja så går man jo i stå. Men nu skal den være færdig.

Er dog spændt på om jeg vil lige en pølse i skind, når den kommer på, for den er figurstrikket og der er stadig et par kg eller mere for meget på sidebenene :)

Det værste ved denne opskrift er at jeg har købt den på engelsk på ravelry, men ærligt jeg er ikke helt stærk i de engelske termer, så jeg har det med at gå i stå.

Så er lidt bange for at den vil gå i stå igen, men håber at jeg med dette opslag kan holde mig selv lidt i ørerne :)

1 kommentar:

  1. det er ellers en flot farve, og hvad jeg lige kan se af billederne på opskriften, skal den da nok blive rigtig pæn :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails