tirsdag den 16. september 2014

Lidt sjove hæklerier til gave!

Denne kaktus gik jeg i gang med for 1 år siden, da min søster og svoger byggede ny udestue. Desværre (som meget andet) gik jeg i stå og blev ikke færdig.

Men nu fik de den som værtindegave til niecens fødseldag, og den blev taget godt imod, for min søster forstår præcis, hvorfor det er sådan en de får :)

Det er bestemt ikke fordi den er stikkende, men tværtimod fordi den er lavet med kærlighed og så skal den jo ikke vandes (det er nok det bedste af det hele) :)

Jeg har desværre ikke længere det papir, jeg skrev noter på, så kan ikke fortælle præcis, hvordan de er hæklet, da jeg bare har prøvet mig frem.

Men det er ikke særlig svært, så skulle være til at gå til for de fleste.

Jorden de er "sået" i er også hæklet. Den har jeg hæklet som en "bold" med fyld i, så den er lige til at stikke ned i potten. Så kan de også nemmere putte den over i en anden potte, hvis det er det der skal til af fornyelse :)

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails