mandag den 1. september 2014

Nyt mønster august!

Selv om august nu lige er sluttet, ja så nåede jeg altså at afprøve et nyt mønster i august. Dog ikke det mest avanceret, men fik godt nok afprøvet nogle forskellige sømme. Samtidig fik jeg brugt en masse rester, så det er win-win :)

Undertøj til Milas - str. 110:

Mønster fra Ottobre 1/2013

de første forsøg par underbukser

Der var lige nok til et forstykke til denne undertrøje - bagsiden er en af mine gamle sorte bluser

De næste par - blev afkortet i benene, så de ikke var så lange og samtidig fik jeg brugt supermand stoffet indtil sidste stump. 
Der er to meget små stumper tilbage, der måske kan bruges som små pyntelommer, nu må vi se :)


Dejligt at få brugt rester, det bliver bestemt ikke de sidste jeg syr :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sejt ! :) Hvilket mønster har du brugt? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen det er skam fra ottobre 1/2013 :)
      Der er både underbuks og undertrøje :)

      Slet
  2. Hvor er det smart. Jeg tror jeg skal lede efter et mønster på pigetrusser.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle gerne være et pigemønster i det blad også, tror jeg nok :)

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails