lørdag den 18. juni 2011

Lige en tak :)

Lige nu burde jeg sidde hos et vennepar og fejre manden med de 30 år og den ene datter med sit navn, men Milas har valgt denne dag at sove enormt længe til middag, så sidder bare og venter på at han vågner :)

Derfor vil jeg da lige benytte ventetiden til at sende en lille tak, til en skøn pige og en anonym der sendte disse breve til mig i torsdags:
Efter 9 timer på arbejde, var det en dejlig overraskelse at komme hjem til :)

Jeg ved hvem den søde giver af teposerne er, men hvem mon det er der har sendt mig en gang emballage: super flyers til min blå taske :)

Tak skal i begge i hvert fald have !

3 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog :)
    Jeg melder mig so fast læser med det samme :)
    Mvh Ása /sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Superflyers er fra mig. :) Jeg fik bare ikke skrevet hilsen eller afsender på i farten.

    SvarSlet
  3. Tusind tak Súnadóttir, du er skam velkommen :)

    Jamen var det dig Anne, det var rigtig sødt af dig, så kan jeg komme lidt videre :)

    KH Micha

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails