onsdag den 29. juni 2011

Update børnelænestol


I sommers købte min kæreste og jeg denne fine børnelænestol til Milas for 20 kr. på et loppemarked, jeg har meget meget længe villet gøre noget ved den, men synes bare det har været svært, men i starten af måneden fik jeg endelig syet betrækket til den.

Dog er den stadig langt fra færdig, der er ikke syet i siderne ved armlænene og ryggen, det kan jeg simpelthen ikke hitte ud af, der mangler at komme nyt stykke i bunden, da det sorte der var, er der hul i + betrækket mangler at blive syet fast. Som det er nu ryger det op fra sæder hver gang han sidder og karter rundt i den, han sidder jo ikke stille :) Men han sidder meget i stolen alligevel, så må betrækket ryge op, han kravler op på den, sidder i den og ser fjernsyn og bare hygger i/med hans egen stol. Så den bliver brugt som vi håbede, men ville bare ønske, jeg kunne hitte ud af at lave den helt færdig. Betrækket buer også underligt foran, men hvis jeg får det syet fast burde det ikke gøre det. Håber den en dag bliver det, forhåbentlig inden han vokser fra den, men nu må vi se.
Sød er den i hvert fald :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails