mandag den 29. april 2013

Boganmeldelse: Soulfinders Phoenix af Joss Stirling

Fakta:
Soulfinders Phoenix af Joss Stirling
Udgivelsesdato: 27. marts 2013
Forlag: Høst & søn
Originalsprog: Engelsk - Stealing Phoenix
Nr. 2 ud af en planlagt triologi


Jeg har gået og ventet spændt på fortsættelsen til Skys historie. I mellemtiden har jeg snakket med min kusine om at det kunne være ret fedt, hvis man hørte om de andre Benedict brødre og deres soulfinders.

Sjovt nok er det så der bog nr. 2 fortsætter, så vi denne gang hører om Yves' fund af sin soulfinders, og at det på ingen måder er let at have en bestemt soulfinder, som man bare vil gøre alt for.

Jeg slugte den på et par dage, og venter nu på bog nr. 3, og ærgrer mig over at der kun er planlagt 3 bøger i denne serie.

Så absolut en anbefaling værd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails