onsdag den 24. april 2013

Coral eller top med retstrikket bærestykke

Til kreaweekenden blev jeg færdig med Coralen, den har været undervejs siden i sommers, så det var vist ved at være på tide.

Desværre ville jeg meget gerne strikke den ud fra den engelske opskrift, men det fungerede ikke helt med de skrevne maskeantal, så det hele har været meget på forsøgsbasis.
Samtidig forstod jeg ikke helt det med at lukke den af, så nu går den ned i en meget skarp spids foran. Men som omstændighederne er, er det faktisk kun en fordel, da jeg nu har en super fin graviditetstop her til sommer. Så skaden er ikke så stor.

Må bare strikke en  ny efter den danske oversættelse en anden gang :)







Fakta:

Sørrelse: M-L
Garn: Bomuldsgarn fra stof og stil - har ikke lige vejet den, så ved ikke gram lige nu, opdatere det senere.
Opskrift: Coral eller top med retstrikket bærestykke
Til: mig

3 kommentarer:

  1. Coral á la Micha :) De blå farver er altså så gode til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) får ellers altid at vide at rød er bedst til mig, men elsker bare blå :)

      Slet
  2. Den er fantastisk flot til dig!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails