torsdag den 18. april 2013

Nye bukser til langbenede basse

Milas har længe plaget om at det tøj, jeg har syet, (når jeg endelig har syet) var til ham, men det har det desværre ikke været.

Får ikke syet så meget som jeg gerne ville, da jeg er fuldstændig ødelagt i bækkenet, når jeg kommer hjem fra arbejde, så ender med at ligge på sofaen uden at kunne lave noget. Det er bare så træls.

Men i mandags havde jeg det nogenlunde, fik i hvert fald smidt disse gennem maskinen, så Milas igen har fået noget hjemmesy, og da alle de andre hjemmesyede bukser jeg har syet efterhånden stumper en del. Så var det også meget rart med noget der passer.

Mønsteret er det sædvanlige Onion 20022 :)
Str. 98, men forlænget ca. 8 cm på benene. Da de passer i livet, men ellers bliver for korte.

1 kommentar:

  1. De er rigtig fine! Hvor er det skønt, at han selv spørger.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails