tirsdag den 30. juli 2013

2 par nye genbrugs shorts

Det var hvad der måtte til inden vi tog afsted på ferie. I denne varme, kan man vist ikke få shorts nok.

Jeg havde købt noget Postmand Per stof og et sæt Spiderman sengetøj, så stof har der været nok af, ikke mindst af den slags Milas flere gange har spurgt om var til ham.


Desværre tager det vildt lang tid at få syet noget som helst, når jeg endelig går i gang, så må jeg holde lange pauser imellem, så mit bækken kan få ro, men færdige blev de.

De er syet som de andre jeg syede i juni, med sidepanel på ca. 10 cm og så ellers et par af mine gamle cowboybukser, det passer lige med at kan blive to par shorts af et par bukser på denne måde.


Synes ikke der er den store udfordring ved dem, men Milas bliver glad og så er jeg glad. Overskuddet til de store udfordringer, er der ikke alligevel lige i øjeblikket, så det er rart bare at få lavet lidt.

FAKTA:
Mønsterminikreas 20302
Størrelse: 3 år klippet til shorts
Stof: Rest med Postmand Per, pudebetræk med Spiderman og et par gamle cowboybukser.
Andet: uden påsyet linning, da mønsteret er meget højt i taljen, så har bare bukket dem ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails