fredag den 2. august 2013

Nye størrelsesmærkater - anbefaling

Som noget nyt har jeg været ude (hjemme bag skærmen) og investere i nogle størrelsesmærkater, da vi blev ret træt at ikke at kunne hitte ud af hvilken størrelser de bukser, Milas er vokset ud af, var, nu her da vi skulle sortere i størrelser til lillebror.

Dog kunne jeg kun få dem i 50 stk. pakker, og det synes jeg er lige voldsomt nok, når jeg syr en del til venner og familie i forskellige størrelser, så ville aldrig nå at bruge 50 stk. af hver.

Så jeg kontaktede Ikast Etiket, og foreslog dem at lave lidt mindre pakker, så man ikke blev helt afskrækket af at skulle have så stor en portion, og den tog de op, så nu er det muligt at købe størrelsesmærkater i 25 stk. pakker i stedet for 50 stk. som før.

Må også lige tilføje at når man kontakter dem med et spørgsmål eller forslag, så bliver man taget alvorligt og får også rigtig hurtigt svar, så vil kun anbefale deres gode service, og vær ikke bleg for at spørge, hvis der er noget der er i tvivl om.

Her er der købt ind til det næste lange stykke tid, nu skal jeg bare hitte en måde, jeg synes er pæn at sy dem i. Måske nogle af jer har nogle forslag?

Shortsene med Spiderman er indtil videre de eneste, der er kommet størrelse i, og synes ikke det sidder så godt igen, men her har jeg jo så også kun bukket om, så der var ikke så mange måder at sy det fast på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails