onsdag den 21. august 2013

Min Proud as a peacock MCAL - clue 1

Endelig blev jeg færdig med 1. Clue i Proad as a Peacock MCAL. Måtte pille op et par gange, fordi jeg hæklede for løst og i sidste ende derfor ikke ville have nok garn.

Clue 2 kom i torsdags, men er altså ikke gået i gang endnu, skal også lige være sikker på jeg har nok perler og dem har jeg ikke fået sorteret færdige endnu, og Clue 3 kommer i morgen, men bliver da nok færdig en dag snarest, håber jeg :)

Men lige et billede af Clue 1:

Mit store problem da jeg startede er at jeg faktisk kun hæklede efter tekst, men den tekst der beskrev diagrammet, var så snørklet skrevet at jeg simpelthen gav op, så jeg har lært at hækle efter diagram, så min ene mission er lykkedes, at udfordre mig selv og lære nyt, så på trods af at jeg er bagud, så er jeg ganske godt tilfreds.

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails