lørdag den 17. august 2013

McMicha - stem hvis den er lige dig :)

Igen i år gentager McDonald's succes, hvor du kan designe din helt egen burger. Jeg synes det er et sjovt koncept, ikke mindst at få lov at prøvesmage de udgaver der får flest stemmer, og som derfor får lov at komme på menuen.

Jeg har også været et smut forbi McDonald's burger designer side, og har lavet denne burger:

Jeg har skejet lidt ud og simpelthen bare brugt de ingredienser jeg bedst kan lide, om de smager godt sammen, ja det ved jeg faktisk ikke, men måske den skal afprøves en dag herhjemme i vores eget køkken.

Indhold: 
Rustik bolle
Guacamole
Romaine salat
Tomatsalsa - fordi alm. tomater godt kan være lidt kedelige :)
Bacon
Mozarella ost - man kan aldrig få for meget mozarella ost :)
Grillet kylling

Alt i alt må jeg vist sige, min burger er mere speciel end den er køn, men tror faktisk det vil smage godt, synes du det samme, så kig forbi siden her, og stem på min burger, eller skynd dig at designe din egen.

Du kan deltage fra d. 1. august til 1. september, så der er lidt tid endnu til at få designet og kapret stemmer. Så skynd dig!

I øjeblikket er McDonald's et i forvejen et ret stort hit herhjemme, da man kan få 6 forskellige Coca Cola glas og manden er stor Coca Cola samler, når det er helt specielle ting. Så hver gang man bestiller en stor menu, får man et cola glas med.

Både venner og familie ved hvordan min mand er, så behøves jeg at sige at vores skab allerede bugner af Coca Cola glas :)
Endnu en god grund til at kigge forbi McDonald's når sulten melder sig, det er i hvert fald holdningen herhjemme.

Dette indlæg er sponsoreret.
Jeg skriver kun om produkter, jeg selv føler, jeg kan stå inde for, og meningerne er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails