tirsdag den 20. august 2013

Altid dejligt med garngaver

Da vi var en tur på Falster i sommers, var jeg så heldig at en af R's skønne dialysesygeplejerske kom med lidt garn til mig. Hun følger meget gerne med på min side på facebook (Handmade by Micha), så havde set jeg igen var i gang med en masse små bomuldsprojekter.

Så var det bedre jeg fik brugt det, end det bare lå derhjemme. Det er bare super sødt af hende :)

Samtidig må jeg sige, det altid er en fornøjelse at kigge forbi, det er meget velkendt og alle sygeplejerskerne er glade og vil gerne lige høre hvordan det går. Man føler lidt man kommer hjem, og så er det ikke engang mig der kommer forbi til behandlingerne. Næ nej, jeg er jo bare chaufføren og konen.

Men ros skal de have på den afdeling, de gør det godt og er altid søde og rare.

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails