fredag den 3. oktober 2014

Kager og knækbrød!

I søndags havde jeg tre piger på besøg til lidt kreahygge og snak.

Til den anledning havde jeg været i gang med at bage lidt, så der var lidt at knase i mens vi snakkede.

Det blev til en portion af nogle af vores yndlingssmåkager med lys og mørk chokolade og en gang knækbrød.

Desværre kan jeg simpelthen ikke finde ud af den ovn, der hører til denne lejlighed. Den er mindre end vores den gamle og varmer vildt meget på varmluft, så kagerne blev sorte, da de åbenbart var færdig ved kun den halve tid.

Så det hele kom på alm. ovn, men det skal stadig ikke have hele de minutter, der står i en opskrift. Det må jeg være opmærksom på fremover, men øv, hvor er det surt, når man skal vænne sig til en ny ovn.

Så har du nogle fif til ovne der ikke er så store i rumfang - bredden er den samme som vores den gamle og som almindelige ovne nu har, men højden er mindre. Så sig endelig til, for jeg kan da godt se, der skal øves lidt, men det er drengene nu ikke kede af :) Det er vist kun mig, der synes det er møg irriterende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails