fredag den 23. april 2010

Ny i blogland

Hej allesammen
Er ny herinde i blogland, så bær over med mig, når jo nok igennem alle begynderfejlene :)

Denne blog har jeg valgt at lave, efter at havde set en masse af jer andres mega fede kreative blogs, og da jeg selv elsker at være kreativ, tænkte jeg bare, der må jeg da være med :)

Jeg tegner, maler, hækler, strikker, klipper, klistre og meget andet.

Så håber i vil tage godt imod mig, og kom endelig med råd, eller andet hvis der er noget jeg gør forkert, eller i synes kan gøres bedre.

Glæder mig til at jeg nu kan blive fast læser på en masse af jeres skønne blogs, og kan få lov at kommentere jeres smukke ting :)

Mange kreative hilsner
Micha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails