onsdag den 28. april 2010

Poncho i perlestrik

Mens jeg var gravid (jan 10) lavede jeg også denne baige perlestrik, den blev lavet så stor så jeg kunne have maven i den, desværre kan jeg ikke længere passe den, den er nu alt for stor. Har kun haft den på 2 gange. Har kigget lidt rundt på jeres andres blogs og set i laver de der give aways, tænkte jeg kunne bruge den som præmie, men ved ikke om det er underligt, når jeg har brugt den lidt. Den fejler ingenting, og man kan slet ikke se det. Hvad synes i??
Synes det er ærgerligt, hvis den bare skal ligge og ikke blive brugt...

Gik også i gang med en sort til min søster, den blev så godt nok først færdig her i marts, så har været lidt længe om den, men sådan er det vist bare når der lige kommer en lillemand midt i det hele :)

Men nu har hun fået den, så håber hun får brugt den :)

De er strikket ud fra min første strikkebog - på pinde og nåle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails