torsdag den 14. juli 2011

Dagen i dag :)

Da dagen i dag åbenbart kun byder på byger, kærestens ugentlige udetur og Milas stadig hos olderne efter vores biograftur og hyggeaften i går, er der ikke andet for end at dagen i dag må gå med dette:
Tag jer ikke af den dårlige billedkvalitet, jeg er stadig kameraløs efter lillemanden syntes han skulle banke mit kamera ned i bordet og orkede ikke lige at finde kærestens frem, så det måtte lige blive med mobilen :)

Total afslapning - eller næsten, mumler noget om at jeg vist også har en opvask, noget emballage der skal vaskes og noget vasketøj, der skal ordnes. Men mon ikke jeg kan få et par timer uden alt dette :)

Men mums Kusmi te, glæder jeg mig meget til at smage. Det er noget jeg fik i gave af min søde veninde i går, da vi var ude og spise og ind og se Harry Potter sidste del, sammen med hende og hendes mand, det er bare super sødt af hende :)
Se lige lidt lækkerier:

Harry Potter har jeg ikke så meget at sige til, vil ikke afsløre en masse for dem der ikke har set den, men må indrømme jeg kom meget grinende ud af biografen, og det var bestemt ikke kun filmen (og kun en meget lille del af filmen), der var årsag til dette grineanfald, men vil ikke komme med yderligere bemærkninger til det, andet end at det var en skøn aften og HELT klart filmen var skam god :)

Samtidig vil jeg da lige vise den fine buket, jeg fik af arbejdet her for lidt tid siden, da jeg havde været til eksamen, sikke en dejlig overraskelse at komme på arbejde til. Den stod bare lige der og ventede på mit bord: (stadig mobiloskamera)

Hav en dejlig regnvejrsdag folkens!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails