torsdag den 14. juli 2011

TA-DA 3 - bukser

Så blev det torsdag og tiden til at vise min ta-da :) - se mere hos Mette med bloggen Westmose, der har fundet på denne gode ide!

Jeg har faktisk været færdig siden søndag, så nogle har nok set de fine bukser.
Alt det klippede stof endte med at blive til:

1 stk. natbukser str. 80/86 MiniKreas ballonbuksemønster - stoffet er valgt af kæresten, da han mente Milas manglede natbukser, det var egentlig købt til bluser, men er nu blevet til bukser:

1 stk. 22'ere - cowboy og græsstof - græsstoffet er tykt, så er ideelle til efterår/vinter, hvor Milas forhåbentlig kan passe dem, da de er str. 92 og alt for lange til hans små ben nu, men har alligevel fået afprøvet dem på ham, og synes de er blevet super fine:

Ejermanden tømmer lige sin legepuf

1 stk. sommerbukser til en god venindes lille pige og Milas' legekammerat - MiniKreas ballonbuksemønster str. 80/86:


Mit største problem med bukser er at jeg altid er i tvivl om hvor store de skal være i anklerne, har fået det råd  at elastikken skal være halvdelen af  buksernes længde, men synes alligevel de ofte er for store, men når jeg så strammer dem bliver de for stramme på de små ben og det går altså ikke. 

Mine TO-DOs holder ligesom jeg sommerferie, da jeg nu skal nyde resten af ferien med min lille familie. Ikke fordi der ikke vil komme noget kreativt fra min hånd, men det bliver ikke med deadlines, kun for hyggens skyld. Så mangler bare lige at vejret bliver bedre. Men mon ikke vi nok skal hygge alligevel :)

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet fine alle 3 par :-)

    SvarSlet
  2. de er bare så fine, syntes især græsbukserne er særlig fine. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Dejligt at få fyldt klædeskabet og få streget alle punkterne :-)

    SvarSlet
  4. Skønne bukser.... Måske jeg alligevel skulle støve symaskinen af, så Silas kan få så smarte bukser... :o)

    God sommer...

    SvarSlet
  5. Ååårh ! Dem med hvalerne på er da bare FOR søde ! :D

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails