tirsdag den 19. juni 2012

Nyt garn - nogle forslag til opskrifter?

Så fik jeg endelig taget mig sammen og købt lidt garn hos garnudsalg.dk. Jeg har længe gerne villet købe noget, men lavede aftalen med mig selv at jeg lige skulle smide 3 kg først, og det er så hermed gjort og i stedet er der indkøbt ca. 3 kg garn :)



Ved endnu kun at der skal strikkes en hvid bolero/jakke med lange ærmer i lidt finere stil til mig, til når jeg skal til fest i mine lyse kjoler - hvis du har nogle forslag til opskrift så sig gerne til :)


Ellers ved jeg endnu ikke hvad det skal blive til, men meget gerne lidt lækkert til mig, så det ikke altid kun er til barnet :)

de to nøgler garn helt ude til højre har jeg købt hos Lykke, så kunne jeg lige se, hvad det var for noget garn inden jeg brugte alt for mange penge :)

Som sædvanlig måtte jeg ikke selv pakke min pakke op, det blev gjort på denne måde:


2 kommentarer:

  1. Lækkert garn. Sjov hjælp at få, det er da sjovere end din måde ;-)

    SvarSlet
  2. Pas på! Du bliver ret hurtigt afhængig af det lækre garn.....
    Sød hjælper du har!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails