søndag den 5. maj 2013

En tur på altanen

Så er det ved at være vejr til igen at være på altanen, derfor har jeg fået gjort lidt ved mine krydderurter fra sidste år. 

Jordbærene og purløgene er allerede vokset godt, så her blev bare ryddet ud i alt det gamle visne, og så er de så gode som nye igen, dejligt.


Desværre ser det ikke ud til min Rosmarin og Timian rigtig kommer, hvad tror i?

Jeg har ikke haft gjort noget ved dem i vinter, det hele har faktisk stået på altanen og passet sig selv, godt pakket ind i en fin dyne af sne, så er lidt overrasket over det ser så fint ud.

1 kommentar:

  1. Din rosmarin kommer ikke igen, min er også gået til, med din timian ved jeg ikke, lad den få en chance lidt endnu og kommer den ikke så må vi tage en bid af den jeg har i min krukke :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails