onsdag den 22. maj 2013

Traktor sweater - er godkendt


Man kan lige ane Milas' fod og hånd i det ene hjørne, for han skulle da være med til at tage billeder af den fine bluse.

Blev færdig med at hæfte ender i går aftes. Det er første gang jeg har syet maskesting på en strikket bluse, syntes faktisk det var lidt svært især, da garnet ikke dækkede helt som jeg gerne ville have.

Men Milas er glad og tilfreds, der er dog bare lige et problem, den er strikket i str. 4 år og Milas er kun 3, så den er for stor.

Da han prøver den stikker han glad hænderne i vejret og vifter med fingrene, du skal strikke en lille mor.

Hmm tror jeg ikke lige jeg får gjort, da den nummeret mindre kun er str. 2 år, håber bare på at han kan passe den til vinter.
Men skønt han kan lide det jeg laver.

Vil du se billeder undervejs, så tjek blusen ud på min ravelry profil: Traktorbluse


Fakta:
Størrelse: 4 år
Garn: Bomuldsgarn fra stof og stil, Bumbo bomuld + andet
Opskrift: Den lille traktoren Gråtass - med ændret hals i stedet for hætte.
Til: Milas

7 kommentarer:

  1. Hvor er den flot :-) Kan godt forstå han er glad for den.
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  2. Superflot! Den kommer han hurtigt til at passe. Mon ikke han vokser mindst 5 cm når han bliver storebror?

    SvarSlet
  3. Tak :)
    Haha ja han bliver i hvert fald nok stolt, han siger ofte at lillebror skal komme ud så de kan lege, og at jeg skal spise noget mere, så lillebror bliver stor haha :)

    SvarSlet
  4. Mon du har opskriften man kunne købe af dig ? Min søn på 2 år elsker traktor og jeg er faldet for denne kan bare ikke finde opskriften nogen steder :(

    SvarSlet
  5. Hej, er der stadig mulighed for at kunne få en kopi af opskriften på trøjen Gråtass den lille traktor? Hvis ja, så vil jeg blive rigtig glad…
    Min mail er aes1964@gmail.com ����

    SvarSlet
  6. Hejsa - er der muligt at købe en kopi af opskriften.
    Ingersild@stofanet.dk

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails