onsdag den 29. maj 2013

Lidt fra dagen der gik

Dagen bød på gråvejr her midt i feriehyggen, så dagen bød på indeaktiviteter, bl.a. lidt klippe klistre, der snart skal bruges til en helt bestemt dag.

Vi var også en smut i byen og snolde, der blev sovet til middag og ellers bare råhygget. Inden aftenen stod på et besøg hos min farfar med stort tillykke på dagen.

Rigtig hyggeligt at kunne få lov at være med, det sker jo ikke så tit, når man ikke lige bor i nærheden.

Der blev også lige bagt lidt til den helt bestemt dag, og jeg fandt ud af at jeg åbenbart ikke kan tåle mandler, i hvert fald kløede min tunge helt vildt, da jeg smagte på dem. Så der er åbenbart no go nu, hmm er jeg ikke helt tilfreds med. Håber bare der er hormoner og forsvinder efter fødslen. Jeg kan da ikke undvære min marcipan, men ved så heller ikke om jeg reagerer på det, eller det kun er rene mandler.

Vi fandt også en coca cola med mit navn, så nu er parret forenet, og kommer til at stå sammen med resten af mandens samling.


Håber i alle har hygget jer trods dårligt vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails