fredag den 24. maj 2013

Stof fra Videbæk

Da jeg var på kreaweekend i april, kørte vi også en tur til Videbæk stofbutik, da den har et super godt ry, og totalt lækre varer.

Lovede at vise jer hvad jeg havde fået købt, men tiden er rendt sin vej, ikke mindst pga. en del bækken problemer, så jeg for det meste bare sidder og slapper af i sofaen, så får på ingen måde lavet det jeg gerne ville desværre.

Men nu får i så lige et billede :)

Totalt lækkert jersey til bluser til drengene og et enkelt stykke fast stof med tog til bukser til lillebror, må vist også hellere fået syet et par lommer på et par bukser til Milas, for det er det han er faldet mest for.
Glæder mig til overskuddet er der til at sy:


Kan så absolut kun anbefale at man tager et smut derop, hvis man har muligheden for deres stof er bare så lækkert og det er bare super god service.

3 kommentarer:

  1. Videbæk er altid et besøg værd. Vi er nogle piger/kvinder som har en tradition at min. 1 gang om året tager vi på "tøsetur" dette indebær også et besøg hos Videbæk samt nogle gode steder i nærheden.

    SvarSlet
  2. Så laver jeg da lige en aftale med min mor at vi skal et smut derud, når vi kommer hjem på ferie - er jo vokset op 15 km fra Videbæk og har aldrig kendt til butikken men det er nok fordi interessen for at sy er ganske ny ;-) er vild med det gule stof med skyerne på :-D super fine indkøb!

    SvarSlet
  3. det er altså bare en super butik, og er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der, må vist bare lige få syet lidt først :) når mit bækken altså kan klare det...

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails