tirsdag den 23. november 2010

I går var store oprydningsdag i reolen.

Vores bogreoler var ved at være godt fyldte, og da lillemanden er begyndt at stå op af alt, så måtte der ryddes ud.
Jeg startede med at fjerne en del bøger, hvilket er meget svært, da jeg elsker bøger, men det første billede er i hvert fald efter frasortering af bøger. 
Så må vi se hvor mange der ryger på plads igen, lige nu ligger de i hvert fald og venter på at blive læst, solgt eller givet væk.
Reolerne før:

Reolerne efter:

Det hjalp en del vi fik gjort plads til lillemandens legetøj på de to nederste hylder, da det er der han kan nå. Lige nu ligger der dog stadig lidt kreablade, da jeg skal havde købt nogle tidskriftskassetter til dem. De kommer også til at stå på den ene af de hylder han egentlig skulle have, da de andre er for lave, og der ellers ikke er plads.

Flyttede ellers alle disse bøger:

Jeg ved ikke om der er nogen, der er interesserede i at købe lidt bøger?
Hvis der er nogle der er interesserede, så lægger jeg dem ind, jeg gerne vil sælge med priser snarest.
Har bl.a. de 3 første i twilight serien, den sidste Harry Potter på engelsk, og en masse andre. 

1 kommentar:

  1. Hold da helt op, må da lige kigge og se om der er noget som skal flytte herover ;-) Så kan det jo måske altid komme hjem igen en dag.

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails