torsdag den 18. november 2010

Rensdyr til min søster.

Et lille rensdyr til min søster. Det er en tradition at hun hvert år får et rensdyr af mig. I år var hun dog så heldig at få to, da lillemanden også gav hende et :)

Men da jeg så denne Rudolf hos Muselberg, ja så måtte den afprøves. Selve opskriften kommer fra little Josie's blog.

Nøj jeg nåede at blive sur på den opskrift. Er desværre ikke så god til svensk, så der var nogle vendinger der drillede, brugte en hel aften på den, og kunne sagtens havde brugt mere tid, men det havde jeg desværre ikke.

Men er nu godt tilfreds med resultatet, og min søster blev glad, det er jo det vigtigste.

Så nu har hun Rudolf med som maskot i tasken i hvert fald indtil jul :)

3 kommentarer:

  1. den er rigtig fin, og en anden gang må du bare si til, jeg taler nemlig flydende svensk :)

    SvarSlet
  2. sælger du rensdyrerne? karin
    eilenberger@stofanet.dk

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails