tirsdag den 4. september 2012

Blomsterfestival

Vi tog et smut til årets blomsterfestival i Odense, desværre kunne vi først komme afsted lørdag d. 18/8 om eftermiddagen, da jeg lige havde mit arbejde at passe :) og der var de allerede ved at pakke sammen.

Synes det er meget ærgerligt de allerede pakker sammen lørdag eftermiddag. Tror da ikke jeg er den eneste, der gerne vil nå ind og kigge, men som arbejder til sent i hverdagene + arbejder lørdag.

Men fik da set lidt af det:
og det var bestemt turen værd. Elsker deres fortolkning af de nordiske eventyr. Det var super flot, og rigtig skønt med alle de blomster over det hele.

Desværre havde jeg igen glemt mit kamera, så det er mobilbilleder i kan se, men det er da bedre end ingenting :)

Var du afsted i år? ellers kan jeg bestemt anbefale det til næste år :)

Bagefter tog vi en tur på café og spiste lidt aftensmad med min søster, så det var en rigtig hyggelig og meget afslappet tur til Odense, vi fik den dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails