søndag den 9. september 2012

Street art i Svendborg

For en måneds tid siden mødte dette herlige syn mig. 
Midt i Svendborg på den runde parkeringsplads stod disse fine træer. Dejligt farvestrålende lige til at blive i godt humør af.

Desværre havde jeg ikke mit kamera med, så det blev med mobilen. Bøvler stadig lidt med at overføre billeder, så har ikke kunnet vise dem før nu.

Sidst jeg var i Svendborg stod de der endnu, og kan ikke lade være at smile, hver gang jeg lige kommer forbi.

Street art er altså hyggeligt og lige til at blive glad i låget af :)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det bare hyggeligt ud! Jeg er også vild med dem, som har strikket "tøj" til deres cykler eller lignende, selvom jeg tænker det er lidt upraktisk hvis den står udenfor i regn osv... Men fint er det :D

    SvarSlet
  2. Ja det er simpelthen så fint...

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails