lørdag den 13. oktober 2012

Der buzzes.

Så er kampagnen ved at være slut for denne gang, og der er blevet buzzet derud af. Som buzzador modtager jeg lidt forskellige prøver på et produkt og skal så afprøve og fortælle om dette produkt.

Det er en rigtig hyggelig proces at afprøve disse forskellige produkter og samtidig få snakket med både venner, familie og bekendte om deres meninger om produktet.

Denne gang har det som tidligere fortalt været Air Wick dutfpinde der er blevet afprøvet.

Jeg har afprøvet både Cool Linen & White Lilac - og - Touch Luxury
Begge produkter har en dejlig frisk duft, men her hælder jeg dog mest til Touch Luxury med midnight blackberry & vanilla silk.

Der er blevet buzzet mest til familien denne gang, samtidig mest til den lidt ældre generation, så har hjulpet lidt da det kom til udfyldelsen af Buzztrack. Desværre tror jeg ikke det er alle, der har fået udfyldt spørgsmålene.

Selve produktet synes jeg er en fin og dekorativ måde at bringe lidt skøn og frisk duft ind i hjemmet, dog synes jeg stadig de hører sig mest til på badeværelse og toilet.


Her står den og pynter ude på vores badeværelse. Vores badeværelse og toilet er delt, så der har været rig mulighed for at afprøve begge dufte .

Det eneste jeg umiddelbart kan sætte fingre på ved dette produkt er at man skal fjerne beskyttelsesforsejlingen før brug, her anbefales det at man bruger handsker, disse følger ikke med produktet og jeg havde ingen hjemme, så måtte bruge papir i stedet. Samtidig er flasken af glas og da jeg har en lille vildbasse herhjemme har jeg været lidt nervøs for at han ville få væltet flasken så den gik i stykker. 

Men dette er heldigvis ikke sket, det er dog en af årsagerne til at jeg overvejer om dette produkt vil fungerer for os som småbarns familie. Hvis ikke man har små børn i huset, skal man ikke være lige så obs på at flasken kan vælte, så her vil jeg ikke tøve med at bruge produktet, da jeg synes det ser rigtig fint og dekorativt ud og giver en rigtig fin duft. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails