torsdag den 4. oktober 2012

Smart opbevaring af papir og karton

Har endelig fået styr på mit papir og karton. Fandt denne smarte brevbakke på en smuttur i IKEA. Synes det er drønsmart, jeg kan se hvilke farver, jeg har, så ved jeg altid hvad jeg mangler.

På billedet er nogle af skufferne trukket lidt ud, så i kan se hvad jeg mener med at man kan se de forskellige farver, der er af papir og karton.

Før stod det i ganske almindelige tidsskriftskassetter, men synes det var svært at se hvad jeg havde. Har derfor længe ledt efter noget ala denne brevbakke, så den røg i vognen med det samme jeg så den, og det virker :)

Så nu var der endnu en kreating, der kom på plads. Har ellers meget meget rodet i mit kreahjørne, det hele trænger til en gang oprydning, så det er dejligt, når man lige får bare en lille ting klaret. For overskud til at ordne det hele lige nu, det har jeg ikke. Der er alt for meget andet krea, der kører rundt i hovedet på mig.

Har du det også sådan, eller er det bare mit hovede, der er gået lige så krearod, som mit kreahjørne :)

2 kommentarer:

  1. Jeg fik engang at vide at kreative mennesker roder, fordi det er det der giver energien til at finde på :) Så den teori lever jeg efter ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails