søndag den 9. december 2012

Julestemningen er over os :)

I dag er en dag, hvor det lyder som om der har været julet stort i de små hjem rundt omkring. Her har der også været gang i hyggen.

Dagen startede med hygge med morgentegnefilm, mens jeg syede lidt + R smækkede nogle boller sammen.

Så var det ellers på med tøjet og ud i den skønne sne. Det var lige noget Milas kunne lide, der blev kælket og bygget snemand. Snemanden blev rigtig fin. For som Milas siger, når det sner, så kommer snemanden :) Så må vi vist også hellere sørge for han rent faktisk kommer :)

Hvis jeg skal nå en masse eller ud og køre, så er jeg på ingen måder glad for sne, tværtimod. Er engang skvattet på røven og lå på sygehuset i 8 timer d. 23. december med forslået nakke, så jeg måtte gå med halskrave hele julen, så mine nerver står på højkant i sådan et vejr.

Men når vi ikke skal andet end hygge og have det sjovt, så er jeg med på hygge og leg i sneen, og så skal der bygges snemænd, det var også det jeg bedst kunne lide ved sne, da jeg var lille, det med at man kan bygge noget :)

Hjemme igen var det tid til middagslur for Milas. Imens bagte R pølsehorn og boller, og jeg fik syet lidt mere.

Til aften er der blevet bagt marcipanknas (der vil komme mere om dem i et andet indlæg), lavet risengrød og klippet til en masse nye syprojekter. Så der er hygge og kreatid i det lille hjem, her op til jul.

Lækkerierne fra køkkenet - eller resten af dem :)

Glædelig 2. søndag i advent!

1 kommentar:

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails