mandag den 10. december 2012

Vind dit helt eget strikkekit til Sackboy - vinderen trækkes allerede d. 12

Da jeg fik mulighed for at udlodde strikkekit til en hjemmestrikket Sackboy, sagde jeg straks ja. Han er bare så sød og fin, glæder mig meget til at lave sådan en fin lille fyr til Milas.

Synes det er en super ide at man selv kan strikke ham, og strik er jo helt i bloggens ånd, så det færdige resultat skal i nok få at se :)

Børnene kender ham måske fra spillet LittleBigPlane? I udlandet kan han købes som figur i butikkerne, men nu kan du få mulighed for at strikke ham til et barn, der elsker denne lille fyr.

Kunne du også tænke dig et strikkekit til denne skønne lille fyr her, så skynd dig. Vinderen trækkes allerede onsdag aften, altså d. 12/12-12 :)

Det eneste du skal gøre er at lægge en kommentar + være fast læser.




Denne præmie er sponsoreret.
Jeg skriver kun om produkter, jeg selv føler, jeg kan stå inde for.

13 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne være med. Det kunne være sjovt at prøve at lave ham :)

    SvarSlet
  2. Ham vil jeg gerne vinde et kit til

    SvarSlet
  3. Nej hvor er han skøn - jeg vil supergerne deltage.

    Glad vinterhilsen
    Tina

    SvarSlet
  4. En aktiv give away, hvor skønt :) 030786@gmail.com

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Ej, ham vil jeg rigtig gerne vinde et kit til :) følger dig selvfølgelig (:

    SvarSlet
  7. Han er fin og må gerne komme hjem til os (når min mor har strikket ham færdig) :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil rigtig gerne deltage. :) Han vil være et stort hit herhjemme i "gamer-familien". ;)

    SvarSlet
  9. Hvor er han bare fin! :) Vi skal nok passe godt på ham, hvis han ender hos os :)

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne deltage :-)

    fru-fischers-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Det kunne være sjovt med ham! Jeg vil gerne deltage :o)

    SvarSlet
  12. årh jeg vil så gerne vinde det kit! Jeg har hæklet den en gang

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  13. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails