søndag den 2. december 2012

Vil altså lige ønske jer alle

Glædelig jul!

Bloggen har lige haft en mindre pause. Forsøger ihærdigt at komme oven på igen, det tager lidt tid. Samtidig har vi haft ret travlt på jobbet. Så de timer jeg har været væk er blevet brugt på at sove og slappe fuldstændig af, mest sove. Da jeg er begyndt på noget medicin, som skal hjælpe på min manglende søvn, så nu sover jeg hele tiden. Lidt upraktisk, men indtil videre hjælper det :)

Men i denne weekend er der kommet lidt gang i juleriet herhjemme. Efter job i går gik jeg derfor i gang med at bage pebernødder, da min morfar kun kan lide den version, jeg laver, så har spurgt om jeg ikke laver nogle i år, og hvad gør man ikke for sin morfar :)


Bagefter blev der pyntet op, er ikke helt færdig, men vi pynter heller ikke så meget som jeg gerne ville, for så skal jeg til at tænke over alle de ting vi har i forvejen til hverdag, og hvad jeg skal gøre med dem. Så der må jules det der kan, uden jeg skal ændre alt i lejligheden.

I dag er det jo d. 1. søndag i advent og derfor er der blevet julet lidt mere. Milas, R og jeg har bagt brunkager. R og jeg lavede dejen klar i går aftes, så der var masser af tid og ro, mens der blev bagt lidt. Milas var overraskende meget med i år, han var med til at bage ca. halvdelen af dejen, det synes jeg er meget godt klaret af en næsten 3 årig med krudt i rumpen :)

Senere i dag tager vi til juletræsfest i hallen, håber det bliver hyggeligt og Milas får en god juleoplevelse :)

I morges fik vi også lige en omgang børnelogik: 
Se Milas, det sner. - Jubii så kommer snemanden, jubler Milas, mens han kigger ud af vinduet :)

Han er meget optaget af julemanden i øjeblikket (har han faktisk været siden i sommers, jeg ved ikke hvorfor). Han har dog lidt svært ved at forstå at han kun må åbne en gave af gangen fra den pakkekalender, hans mormor har lavet til ham. Pakkerne hænger på min gamle broderede julekalender. Det er en min mormor har lavet, super skønt med lidt julegenbrug, dejligt med minder :)

Håber i alle får julet lidt, vil ønske jer glædelig jul og glædelig 1. søndag i advent, så har jeg da ikke glemt det  midt i min forvirring :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails