fredag den 25. oktober 2013

Der er så kønt i skoven

En hyggelig lille gåtur i skoven bringer ofte nye oplevelser med sig. Både nye eller gamle som jeg ikke har set eller lagt mærke til siden jeg var helt lille.

Derfor blev disse fine fluesvampe lige foreviget, da min mor, mand, mindstemus og jeg var en tur ude og spadsere. Jeg ved de er giftige, men syntes de var så kønne og kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har set sådan en.

Sjovt nok havde vi netop gået og snakket om hvilke svampe, man kunne spise og hvilke man ikke kunne. Der er dog ingen af os der er de store svampekendere, derfor lader vi dem være, da vi ikke vil risikere at komme hjem med nogle der ikke kan spise, som den røde fluesvamp jo er en del af.

Men kønne det er de nu alligevel midt i al det grønne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails