tirsdag den 3. august 2010

En tur i stof og stil i sidste uge

Det sker ikke så tit for mig, så da jeg var i Odense på ferie hos min mor og stedfar, så gik turen da afsted til stof og stil. 
Her blev der  købt lidt af hvert :)
Jeg måtte jo lige have et lille lager, når nu der er så langt til sådan en lækker butik :)

Lige lidt lynlåse - købt i både grå og blå, men den ene blå er brugt til min teposetaske :)
To hækleopskrifter - abe og elefant, kunne ikke stå for dem
En masse knapper, poserne fik en kærlig behandling af min søn (han forsøgte at spise dem :) )
Kapselbjælder
Stoppenåle, til at sy min teposetaske sammen med
Velcro, manglede det til min regnslagstaske.

Jeg vil rigtig gerne forsøge mig med Patchwork, men havde ikke rigtig noget stof, så måtte lige købe lidt fra restebordet og lidt fra en rulle. Det blev til det røde med hjerter og det grønne med aber. 
Min mor købte det med elefanter, da jeg var helt vild med det, men ikke skulle bruge så meget.
Resten på billedet er noget jeg har fået af min mor, fra hendes stofkasse :)

Kunne nu godt bruge lidt flere med børnemotiver, så sig endelig til hvis du har lidt rester liggende :)

Så nu har jeg endnu engang fået mig rodet ud i nye projekter, så må se hvornår jeg kommer i gang med dette :) 

4 kommentarer:

  1. Hejsa! Jeg har som du så på billedet på min blog MASSER af stof! Har fået solgt meget, men har stadig meget tilbage! Er der bestemte farver eller mønstre du er interesseret i? Ud over børnestof. :o) Er det til firkantet patchwork? Eller er det til sekskantet patchwork?
    Mere for hvor store/små stykkerne må være.
    Er du interesseret i at jeg fylder en pose/kasse til dig, med de ønsker du har?

    SvarSlet
  2. Kan også se, at du MÅ eje Carries dagbog 1, kan du være interesseret i Sex and the city bogen? Er dagbogen en ny en eller hvad? Synes ikke jeg har hørt om den før! :P

    SvarSlet
  3. Du skal nok få mere efterhånden som jeg kommer igennem alle mine forskellige kasser, det ender med at vi skal have en hel weekend hvor vi kun laver patcwork i forskellige afskygninger :-)

    Har jo lige noget stof som jeg lige skal have brugt lidt af før du får resten.

    Men god fornøjelse med det du har lige nu.

    SvarSlet
  4. Jeg har ikke glemt dig Julie, prøver bare at finde ud af hvad for noget stof jeg godt kunne tænke mig... ville nemlig gerne lave begge dele.... hmm men tænker :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails