mandag den 30. august 2010

Pakke og Loppefund :)

Er syg i dag, så da min kæreste kom med en fin pakke til mig, blev jeg meget overrasket.
Det var en pakke med 2 kaffeposer, 1 MME pose og en masse teposer, hvor var det bare super skønt at modtage. Desværre er jeg ikke frisk nok til at gøre noget ved det lige nu, men glæder mig til at få kaffeposerne vasket, teposerne ordnet og gjort klar, sammen med dem jeg har liggende. Håber jeg snart har nok til at komme videre med mine tasker :)
Er blevet helt bidt af det :)







I går var vi et smut på Reventlow marked, det blev til disse fund. Ikke meget men lidt.
En fin T-shirt (den er dog ny :)) med en sød lille giraf, har bare et eller andet med giraffer, så den måtte jeg eje, og så i sådan en skøn farve :)
Et ur, med lidt gammeldagsudseende. 3 poser med knapper (mon jeg snart har rigeligt haha) og lidt lynlåse (igen mon ikke jeg snart har nok :))
Den ene er altså bare fed, det er den grønne, selve låsen er multifarvet :)

Samtidig blev jeg lige shanghajet til at blive bloddonor, har længe gerne villet, men bliver ved at komme fra det, men nu er jeg skrevet op. Så må jeg se, hvornår jeg hører fra dem. 

Trods forkølelse hos lillemanden og min på vej, så vi begge er syge i dag, havde vi en skøn dag i går. Det var rigtig hyggeligt bare lige at være os 3 afsted og slappe af sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails