lørdag den 21. august 2010

Masser af stof !!

Lige lidt stof spam :)

Jeg har bare verdens bedste svigermor, da vi var hjemme hos hende sidst, fik jeg disse lækre stofrester :)
Det meste er små/store lapper, men det hvide med blå blomster, er et ret stort stykke. Så hvis der er nogle der er interesseret i at bytte, så må i sige til :) Har aldrig byttet stof før, så ved ikke lige hvordan man lige gør. 
Det er dette, der er ret stort, som jeg gerne vil bytte lidt med :)

Onsdag kom denne pakke så ind af døren til mig fra svigermor. 1 stk. voksdug :)
Vil rigtig gerne lave hagesmækker af det til lillemanden. 
Det er ca. 30 cm i bredden, så er ikke så bredt, men lidt langt er det, tror ca. 1 meter.
Havde set det hos Stof 2000, da vi var hos hende, men havde ikke fået købt det, så måtte skrive pænt og spørge om hun ville kigge efter det på restebordet :)

Tilgengæld købte jeg disse stofstykker.
Kunne bare ikke stå for dem, og så var der minus 50%, altid dejligt. 
Det med Disney er 1,6x1,8 og Jorden er 1,2x1,4


Skal bare lige havde fundet ud af hvad jeg skal bruge det til :) Men kunne bare ikke lade være.
Vil muligvis gerne bytte med resterne, når jeg finder ud af hvad jeg skal bruge det til. Men kommer med et indlæg, når jeg bytter med andet end det hvide med blå blomster (længere oppe).

Må vist snart få lavet noget ud af alt det stof jeg efterhånden har.
Men har ingen symaskine, så det bliver vist Patchwork herfra :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails