onsdag den 25. august 2010

Tagget i blogleg .)

Er blevet tagget i en blogleg af søde Maiken


Navn: Micha
Blog: www.snoretoppen.blogspot.com
Kælenavn: Micha, Søs
Yndligngsfilm: Mange forskellige  - især gode gamle danske film som Styrmand Karlsen, Martha osv. 
Yndlingsbog: hmm godt spørgsmål, er uddannet boghandler, så der er godt nok mange :)  
Yndlingssanger/sangerinde: Må man kun have en :) 
Yndlingsband: Danser med drenge
Yndlings tv serie: Lige i øjeblikket er det Navy CIS, Bones osv. krimiserier, men har ikke en bestemt og det skifter
Yndlingsmad: Pizza
Yndlingsblog: genbrugblirguld.blogspot.com og biancaskageverden.blogspot.com og kreamormor.blogspot.com
Yndlingsskuespiller/inde: hmm Dirch Passer :) 
Yndlingsmusik: Meget forskelligt
Hobby: Tegner, maler, strikker, hækler, læser, alt muligt kreativt, min søn og forlovede. 
Yndlings årstid: forår
Yndlingsfrugt: Bananer
Yndlingsfarve: blålige og lilla'e nuancer
Tøjstil: min egen :) 
Stilikon: vist ikke rigtig nogen!
Forbillede: hmm godt spørgsmål
Fremtidsdrøm - At kunne blive ved at have det hyggeligt med det kreative og være sammen med min søn og forlovede :) 


Jeg tagger disse 5 bloggere: Bianca, Lene, Helene, Heidi, Julie Runge - de har nogle skønne blogs :)

2 kommentarer:

  1. Meget beæret over min blog står som ynglingsblog sammen med din mors og søsters!!! :o)

    SvarSlet
  2. jamen helt sikkert, du har en rigtig god blog :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails