onsdag den 4. august 2010

Lidt strikkerier


Lige en nissehue til Christuntes konkurrence, dog har jeg ikke hendes opskrift, men havde selv lavet en opskrift ud fra en hue lånt på en Neonatal afdeling, så håber da den er ok. Er dog lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave kvasten.

Må lige havde hørt ad om det skal være efter hendes opskrift, for så må det her bare være en ekstra gave :)

Er også blevet færdig med lillemandens 2. par blebukser. 

Fakta:
Størrelse: 9 måneder 
Garn: 100% bomuld
Opskrift: blebukser 
Garnforbrug: ca. 60 g
Pinde: 3 og 3½

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine fine bukser! Hvor er det bare for kært :)

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød hue.
    Jeg har en idé til kvasten - den kommer på min side snart (Har allerede lavet 4 størrelser huer, så jeg får vel skrevet opskriften ned!)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails