torsdag den 5. juli 2012

Opskrift på Ravelry - hjælp!

Selv om det ikke er fastelavn endnu, har jeg forsøgt mig med at lægge en opskrift ind på Ravelry, så dem der ikke lige har læst min blog kan finde en Rasmus Klump hue, hvis de nu er derinde, og lige står og mangler den til en gang udklædning af en 2 årig.

Opskriften er dog kun på dansk, da det med at oversætte den ikke lige går så godt :)

Da jeg stadig er ny derinde og har lidt problemer med de engelske fagudtryk, vil jeg lige høre, om der ikke er en med ravelry profil, der vil gå ind og kigge om jeg har gjort det rigtigt?

Håber der er en, der kan hjælpe :)

Linket til siden: http://www.ravelry.com/patterns/library/rasmus-klump-hue


3 kommentarer:

  1. Det ser fint ud fra min profil :)

    SvarSlet
  2. Det ser fint ud og der bliver linket korrekt til opskriften

    SvarSlet
  3. Det ser utroligt rigtigt ud!

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails