søndag den 8. juli 2012

Uventet præmie

I fredags da jeg var hjemme til frokost, undrede jeg mig meget over en pakke, der lå til mig. Den havde været åbnet, men inden lå der en bog. Ved ikke om der havde været noget andet med, et brev eller andet, der forklarede hvorfor jeg fik denne bog ind af døren.
Så anede simpelthen ikke hvorfor jeg havde fået en bog.

Indtil jeg kom i tanke om at jeg og en kollega havde deltaget i en konkurrence tilbage i marts måned.
Det er så den bog jeg har vundet - anede det ikke, og tænkte også bare, er det det men kalder lang leveringstid :)


Men nu har jeg da fået den og glæder mig til at læse den, det er altid spændende at gå i gang med en ny bog, især når man ingen forventninger har overhovedet :)

Det sjove er at lidt senere, skriver min kollega at han også har fået en bog. Så vi var begge heldige :)

Dejligt med en uventet præmie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails