mandag den 9. juli 2012

Syresultat af store UFO dag

I torsdags var jeg alene hjemme indtil ved 13 tiden, dette sker meget sjældent, så der skulle gang i min skønne nye symaskine. Så jeg kunne få gjort nogle af alle de UFO'er færdige, jeg havde liggende.

Jeg nåede at gøre 4 UFO'er færdige inden vi hentede Milas ved 15 tiden. Det er jeg ganske godt tilfreds med.
3 ting blev syet færdig og en enkelt hvid bolero monteret, den kommer der billeder af senere.


Det er så skønt at få gjort nogle ting der bare har ligget helt færdigt. UFO bunken er da også blevet lidt mindre, men der er masser endnu. Får begyndt på alt for mange projekter i forhold til hvad jeg får færdiggjort, ups. 

Men her får i lige lidt billeder af det der kom ud af arbejdet med symaskinen:

Nattøj med skyer, en langærmet T-shirt med elefant applikation og en T-shirt fra H&M med en tog applikation. Skal jo øve mig i at applikere :) 
Har derfor for længe siden gjort klar til det, men kom så ikke videre, typisk.
Natbukserne mangler dog stadig lige at få en elastik nederst i benene.


2 kommentarer:

  1. Du er altså blevet rigtig dygtig til de applikationer!

    SvarSlet
  2. Enig med Bianca - flotte applikationer! Ihh, jeg kender det med UFO'er - har også alt for mange liggende. Derfor har jeg startet en omgang UFO-uger, hvor jeg kun (i hvert fald næsten ;-)) må lave ufo'er færdige, så jeg kan få ryddet ud i gemmerne. Hvis du vil være med, er du meget velkommen :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails