mandag den 3. februar 2014

Madplan på standby!

Herhjemme var vi jo startet op på madplan, som jeg så efterfølgende har udgivet herinde hver mandag, men fra søndag og så 14 dage frem, forsøger vi at følge denne bog:

Kom godt i gang med LCHF af Lars-Erik Litsfedt

bare lige et forsøg for at se om det er noget for os.

Allerede nu kan jeg dog sige at vi ikke kommer til at blive 100% LCHF'er. Jeg kan simpelthen ikke forlige mig med min frokost ifølge bogen skal være det samme som aftensmaden fra dagen før, og så savner jeg mit rugbrød, allerede :)

men må sige der er nogle ting i, jeg godt kunne blive forfalden til.

Nu må vi se om vi ender ud med nye vaner herhjemme, eller hvordan det kommer til at se ud på madfronten fremover :)

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg ville altså heller ikke kunne klare den uden min rugbrød.. eller havregrød B-)
    Umoderne eller ej.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er du vist ikke alene om at være umorderne :)
      Forsøger, men ærligt er virkelig træt af bacon og æg :)

      Slet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails