onsdag den 5. februar 2014

Ny snack til livet på farten

Den er i hvert fald helt sikkert købt herhjemme.

Milas og jeg har fået mulighed for at prøve den nye Den Leende Ko cheez dippers med fuldkorn.

Da Milas ofte er svær at få til at spise noget med fuldkorn eller andet bare groft i det hele taget, så var jeg klar på at han måske ikke ville smage dem.

Men jeg tog fejl. Han elsker de normale Cheez Dippers, og disse er bestemt ingen undtagelse.

Der forsvandt ret hurtigt et par pakker, da jeg fik dem ind af døren, og ja, jeg fik da vist også spist et par stykker :)

Det er bestemt ikke sidste gang de bliver købt, det er et super supplement til de almindelige Cheez Dippers, og jeg vil hellere give ham disse med fuldkornskiks, en de almindelige stave, som han ellers normalt lokker os til at købe, når han er småsulten, og vi er ude og handle på vej hjem.

Så nu er der ny snack til den lille sult, både til hjemturen fra børnehave eller hvis vi lige er på farten, skønt og super nemt!

En meget tilfreds dreng (se jeg måtte få to):

Dette indlæg er sponsoreret.
Jeg skriver kun om produkter, jeg selv føler, jeg kan stå inde for, og meningerne er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails