torsdag den 13. februar 2014

Ny computer = rod i indlæg

Min den gamle computer har været ved at stå af et godt stykke tid. Derfor har min mand været ude og finde en ny rigtig god computer til mig, men men men... den har Windows 8, så der er lige gået lidt tid, før jeg helt har fundet ud af hvordan den virker.

Mit største problem lige nu er billeder.

Jeg tager ofte billeder med min mobil og oploader til dropbox, desværre har jeg så ikke lige fundet ud af at få dem frem og puttet i photoshop endnu. Efter et forsøg her til morgen, er jeg endt med at lave billederne på den gamle og skrive indlæg fra den nye, og så må jeg vist lige have det forklaret en gang til, når manden kommer hjem.

Jeg har nemlig en masse indlæg, der bare ligger og venter på billeder. Det synes jeg er ret træls.

Men jeg forsøger stadig og vil virkelig gerne snart have noget mere systematik i min blog, så det er jo vejen frem :)

For nu vil jeg da lige smide et billede ind af de seneste dages køb på facebook, det er et farligt sted for pengepungen :)

Hav en dejlig dag kære læsere, håber ikke ventetiden skræmmer jer alle væk :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails