onsdag den 16. juli 2014

BM: Bukser, bukser, bukser

Ja hvad mere skal jeg sige - jeg syr bukser til drengene. Især Milas har fået mange, da han er en meget lang dreng, men utroligt tynd. Han passer en 98/104 i livet, men er alt mellem 110/116 i længden. Til trods for at jeg har haft købt bukser med elastik indstilling i taljen, ja så er de bare ofte for store.

Samtidig skal de jo også være nemme at få af, så man hurtigt kan komme på toilettet, og så er det jo nemmere med mors. Så er ofte blevet om jeg ikke lige kan sy nogle nye, hvis han lige har været i stofskabet og opdaget noget stof, der da godt lige måtte sidde på hans numse.

Så til trods for jeg har tænkt at han snart skulle have alle end 22'ere, så er det altså det der stadig hitter herhjemme pga. motiverne. Så det får de lov til, det varer ikke længe før han er for stor :)

Det er ikke blevet til mange til Linus, men mon ikke det kommer. Det skyldes simpelthen at han på ingen måde mangler tøj.

Så her er næsten alle de par bukser, jeg har syet siden BM2012, håber i kan blive inspireret til stofsammensætninger :)


3 kommentarer:

  1. Du laver simpelthen de mest fantastiske bukser, og jeg elsker virkelig dine motiver! :)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine bukser.. Men det er vidst tydeligt at du har et favoritmønster.. ;o)

    SvarSlet
  3. ja har bestemt en favorit, men den holder vist ikke når Milas bliver ældre :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails