søndag den 13. juli 2014

Lidt hygge-krea aktiviteter med min store dreng

Som nogle har set på instagram, forsøger jeg her i flytningen også at få hygget med min store dreng. Både med noget han kan sidde med selv, men også med noget vi skal hjælpes lidt ad med.

Vi var en tur i Nyborg til middelaldermarked i weekenden - dejligt at se byen på denne måde også :)

Her fik Milas et flettehjul af sin mormor - kan se jeg burde have købt et til mig selv også, for det er nemmere og sjovere for ham, hvis jeg også sidder med et.

(Billedet er fra instagram - mit kamera er blevet pakket ned)

Derfor blev den ene dag brugt på halskæde og armbånd. Milas lavede perlehalskæde til mor og jeg lavede flettet armbånd til Milas. Han havde brug for at se hvad man kunne lave med det flettehjul, før jeg kunne fange interessen rigtigt. Men det er den bestemt blevet efterfølgende og er sikker på han bliver rigtig god til at tælle til 3 :)

Han ville ikke sidde ordentligt, så jeg kunne tage et billede haha

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt, sådan at lave gaver til hinanden :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. han elsker at lave gaver og vi hygger meget med det :)

    SvarSlet

Skriv gerne en hilsen, er dejligt at vide nogle lige kigger ind :)

Related Posts with Thumbnails